Veet Easy Wax, Electrical Roll-on Kit!

Jag är ju medlem på sidan Buzzador, en sida där man registrerar sig för att delta i olika kampanjer och det kan vara både gratis och att man får köpa saker toill ett reducerat pris för att sedan buzza om dom.
 
Min senaste kampanj som jag blev vald att delta i var Veet's nya vax; Veet Easy Wax, Electrical Roll-on Kit och här kommer min recenscion av produkten.
 
Veet Easy Wax, Electrical Roll-on Kit
 
Jag måste faktiskt säga att jag hade inte alls så stora förväntningar på det här vaxet, att det skulle vara bättre än något annat vax trodde jag inte men jag hade faktiskt fel och jag blev positivt överraskad över hur smidigt det var med en Roll-on som värmer upp vaxet med hjälp av en adapter, så man slipper allt kladdande med att värma vaxet i mikro eller i vattenbad och att vaxet hela tiden hade en jämt temperatur är ett stort plus!
 
Jag kan medge att jag kanske inte riktigt fått in den rätta tekniken men att det är ett vax jag kommer fortsätta att använda i framtiden! :)
 
Om man ska ta något som var mindre bra, så var det väldigt svårt att få bort vax rester som fastnat på benet men efter att ha läst en del råd och tips så vet jag hur jag lättast ska få bort det nästa gång! :)
 
Jag skulle verkligen rekomendera vaxet till personer som provat andra vax och tycker att det är kladdigt och tar alldeles för lång tid.. det är verkligen värt att prova, så ge det en chans! :)
 
Betyg: 4/5 vaxremsor
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback