Resor!

 För ungefär två veckor sedan var jag och världens bästa på våran första resa tillsammans, vi åkte på en weekend till Prag och jag är redan sugen att planera nästa resa! :) Även fast vi kanske valde en dålig tidpunkt att åka dit, då det blåste kallt och var rätt kallt där så var det himla mysigt att komma iväg och det fanns en hel del att se! :)
 
Eftersom varken jag eller Andreas är några soldyrkare så är tycker jag att det är roligare att åka till ställen där det finns mycket att uppleva och se, som Prag då till exempel eftersom det finns massa olika gamla saker att se och en hel del museum att besöka! :)
 
Jag är sugen att planera nästa resa redan faktiskt, fast eftersom sommarjobb och planer på intensivkurs till körkortet är planerat så får det bli till sensommaren/hösten.. har ni några bra resmål?! :) Jag skulle faktiskt bara kunna tänka mig att åka till Prag igen, fast som sagt när det är lite varmare men samtidigt skulle det självklart vara kul att se något nytt! :)
 
Nog om resor, man kan ju i varje fall drömma sig bort lite grann! Får väl helt enkelt se framemot våran weekend i Linköping med Anna & Johan i början av maj till och börja med! ;)
 
Några bilder från min instagram, från våran Prag resa! :)
 
 
 
 
 
 Förövrigt bokade jag något alldeles nyss som jag verkligen har sett framemot länge och efter som deklarationen innehöll en del slantar att få tillbaka så har jag äntligen bokat en intensivkurs så efter sommarjobbet så blir det intensivkurs och så ska jag väl äntligen få det där efterlängtade körkortet! :) Alltid kul att ha något att se framemot, det gör att dagarna går fortare! :)


Vi åkte till rom i augusti, en heeelt fantastisk stad som jag kan rekommendera . Däremot var det jättevarmt då så antingen tidigare eller senare på året bör man åka. Kul att du gillade Prag , jag åker dit om en vecka:) Maria

Svar: Okej, ja Rom skulle jag nog också kunna tänka mig att åka till.. får se vart nästa resmål går! :) Jag gillade Prag, fanns mycket att se och uppleva! :)
fylldittlivmedkrlek.blogg.se

2013-04-27 | 16:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback