Mitt i veckan!

Skönt med en ledig dag så här mitt i veckan, 
så imorse tog jag mig en välförtjänt sovmorgon och startade dagen med frukost i solen på balkongen, man får passa på när man är ledig och solen skiner! :)
 
Igår var det sista april och jag jobbade till 15 och sen på kvällen bjöd jag hit pappa och syster på lite mat och för att umgås lite, det var trevligt! Tack för att ni kom! :) ♥ Vi hoppade över att kolla på någon majbrasa och tur var väl det för jag har läst en del kommentarer om att dom inte fick någon riktigt fart på den där brasan här i krokarna, haha! :) När pappa och syster hade åkte hem avslutade vi kvällen med en film, som jag som vanligt inte orkade se färdigt för jag är en riktigt tröttmössa på kvällarna! ;) 
 
Idag har varit en riktigt latar dag faktiskt, har inte gjort något vettigt alls faktiskt.. bara varit, vilket kan vara skönt ibland faktiskt! :) Snart dags att kocka i ordning kvällens middag och ikväll blir det något nytt som vi provar faktiskt, återkommer med resultatet om det blev lyckat! :) 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback