Äntligen!

Att den här veckan har känts långt är det verkligen inget snack om, känns som det varit sirap i klockan och dagarna har gått sjukt sakta.. att jag varit resurs på en helt ny förskola gör nog sitt, så ingen är nog gladare än jag att det äntligen blev fredag och två dagars ledigt väntar! :)

Fick sluta redan klockan elva idag, hör verkligen inte till vanligheten men skönt att sluta tidigt för en gång skull! :) Har nyss ätit en god fläskfilepasta med världens bästa och myst i soffan framför Lets dance, nu funderar jag faktiskt på att dansa till sängen.. är sjukt trött och känns som jag varit det hela veckan.. konstant trötthet, kan man lida av det?! För då gör nog jag det, skulle lätt kunna sova mig genom dagarna! Eller så är det dom där nedrans pillrena jag måste stoppa i mig?! Ja, vem vet.. trött är jag alla fall!

Har inga planer för helgen, vilket känns skönt att bara ta helgen som den kommer.. nej, nu ropar sängen på mig! :) Nattinatt! ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback