Saknaden blev för stor! :)

Ja, så är det faktiskt.. har saknat att blogga lite och kände att min gamla blogg hade gjort sitt, så ny har jag startat en ny som jag kommer skriva i när lusten att knåpa ihop ett inlägg finns! :) 

Så vad har hänt i mitt liv sen sist.. ja, jag har pluggat klart till undersköterska och efter allt slit så är det faktiskt riktigt skönt att det är över och med bättre betyg än jag förväntat mig så är jag super nöjd! :) Men eftersom inte jobben som undersköterska växer på träd här i krokarna så är jag timvikarie inom barnomsorgen tillsvidare, tills det rätta jobbet dyker upp eller jag kanske bestämmer mig för att plugga vidare. Ja, för tro det eller ej men jag har faktiskt blivit riktigt sugen på att läsa till sjuksköterska och det trodde jag aldrig men det här har gett mig mersmak.. så kanske lika bra att ta tjuren vid hornen och söka?! Nja, det får vänta lite! :)

Förövirgt har jag länge funderat på vad som ska få dekorera våra väggar här hemma, då det är ganska tomt över allt .. sjukt svårt att hitta något fint att sätta upp men nu tror jag alla fall att jag har hittat något som ska få pryda väggen i hallen ovanför byrå! :)

  

Fina budskapstavlor, här ifrån! :) Vad tycker ni?

Det är kanske dags att göra någon nytta idag, hela veckan har jag k'änt mig så himla trött och slut och efter nattens tolv timmars söm borde jag känna mig piggare men icke.. nu har jag nog sovit för mycket istället! ;) Så nu ska jag försöka ruska liv i mig själv och ta en vals med dammsugarn och förbereda kvällens middag! 

 

Ha de bra så länge! :)

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback