Dancing Chicken!

Jag tycker att det är roligt att prova nya maträtter, speciellt när man ska laga det själv! :) Igår provade vi något nytt som heter "Dancing Chicken", jag läste om det på en blogg jag är in och kikar på ibland och blev sugen på att prova det själv och om man säger så här, så blev det gott men nästa gång ska vi prova lite andra kryddor och krydda mer för det blev lite dålig smak på kycklingen men som sagt jätte gott! :)
 
Här har ni en bild innan kycklingen åkte in i ugnen! :)
 
 
För övrigt så är jobbveckan slut och det är äntligen helg, den här veckan har jag jobbat på en avdelning med smårbarnn, alltså där dom är 1-2år och jag kan säga att det tagit en del på krafterna men det är så himla roligt samtidigt! Dock skönt att det är helg så man får vila upp sig lite! :) 
 
Är gräsanka hela helgen kan man säga, världens bästa jobbar eftermiddags helg och imorgon även förmiddag så ja, jag får fredagsmysa med en bra film, något gott att äta och sällskap av Siri! Om hon behagar att komma in vill säga?! :) 
 
Nej, nu ska jag ta cykeln till Tempo och inhandla lite saker till kvällens middag! 
Ha en bra helg hörrni! :) ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback