Bästa vikarie!

Slut på helgen och jobbet kallade i morse igen, jobbade 8:30-17 på Leka Lära idag.. en förskola jag trivs som fisken i vattnet på och det gör mig super glad att jag dom kommande tre veckorna har blivit bokad på jobb där! :) Underbart! Fast jag måste endå säga att pricken över i:et var idag när en av personalen säger till en förälder.. "Det här är våran bästa vikarie, henne håller vi hårt i!" Det gjorde verkligen min dag och fick mig att sträcka lite extra på mig och få veta att jag gör ett bra jobb! :) För övrigt så har maj månad inte ens börjat och hela månaden är fullbokad med jobb redan, underbart för en liten timvikare som jag! ;)Imorgon kommer pappa och syster hit efter jag slutat jobbet, ska bjusa dom på lite käk och umgås lite! :) Trevligt!Just nu ligger jag bara i soffan och ska snart förflytta mig till sängen, klockan ringer redan halv sex imorgon.. och skönhetssömnen behövs! :) Hoppas ni haft en bra dag! ♥ Natti!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback