Long time!

Hej på er!
 
Inte lätt att komma ihåg att knåpa ihop ett blogginlägg då och då, men det är ju som sagt mest för min egen del jag bloggar så att det ekar lite tomt här och var spelar ju egentligen ingen roll! ;)
 
Sitter just nu på Krylbovägen, mitt andra jobb.. som om det inte räckte med ett, tänker ni? Haha! :) Som timvikarie är det bra med alla timmar man kan få ihop även om jag har mitt på det torra ett tag eftersom jag fick ett vikariat på Leka Lära och har jobb där till sista juni, plus sommarjobbet till mitten på augusti! :) Klirr i kassan!
 
Veckorna springer iväg när man jobbar heltid och det är svårt att hinna med något annat än jobba, städa, laga mat och sova.. och är man en kvällstrött människa som jag så stupar man i säng redan efter nio när man hållt i gång hela dagen men några timmar till helg och två dagars ledigt! :)
 
Vi har förresten bokat sommarens semester, eftersom jag är ledig hela vecka 28 och även Andreas är det så har vi bokat in en vecka på Gotland, en veckas tältsemester och jag längtar redan, det ska bli så mysigt! :) (Om vi har tur med vädret, vill säga!) Har köpt ett nytt tält till semestern så nu väntar vi bara på att det ska bli bättre väder så vi kan prova sätta upp det! :)
 
Hoppas ni får en trevlig helg! ♥
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback