Mysig förmiddag!

Oj, vad den här veckan har gått fort! :)
Trots två lediga dagar så känns det i varje fall inte som om man hinner allt man vill men det är väl så att man måste prioritera vad som är viktigast, även om jag önskar att dygnet hade haft några timmar till! ;)
 
Vaknade upp till underbart vårväder i morse, redan klockan halv nio slog jag upp ögonen och det minsann är inte alls vanligt i den här frökens liv och jag minns inte själv när jag vaknade pigg och utvilad redan då! :) Det är dock riktigt skönt att komma upp i tid, vi har hunnit med lite handling, varit till Rutbo Handelsträdgård och sen njutit av solen och grillat korv i Jularbo.. en riktigt mysig förmiddag med andra ord! :) Ikväll står det återigen grilling på menyn men denna gång ska vi grilla kött som vi lagt i egengjord marinad, får se hur det smakar och hoppas på att det blir mumsigt! :) 
 
 
Nu ska jag nog passa på att njuta lite till av solen på balkongen innan den försvinner runt husknuten, hoppas ni har en mysig dag i det härliga vårvädret! :) Kram!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback